Wsparcie IT – SQD Alliance
Przydarzyła Ci się awaria informatyczna i szukasz jak najszybszego rozwiązania problemu? Pojawiły się problemy ze sprzętem lub komputerem? Skorzystaj z pogotowia informatycznego i powierz nam kompleksowe wsparcie IT Twojej organizacji. Pierwsza konsultacja z ekspertem jest bezpłatna.
Wsparcie informatyczne i pomoc w przypadku awarii systemu – jak działamy?
Awaria informatyczna w firmie może przydarzyć się każdemu, bez względu na rodzaj czy wielkość firmy. Najważniejszy jest jednak czas reakcji na wydarzenie. Chodzi przecież o bezpieczeństwo danych i sprawne funkcjonowanie Twojej firmy! Uniknij przestojów w organizacji i skorzystaj ze wsparcia technicznego naszych specjalistów IT.
Jako SQD Alliance mamy swoją siedzibę w Pszczynie. Działamy globalnie, dzięki pomocy zdalnej czas reakcji ograniczony jest do minimum. Jesteśmy również mobilni i naszym klientom proponujemy obsługę IT z dojazdem na terenie śląska (w szczególności na terenie powiatu pszczyńskiego, tyskiego, bielskiego, mikołowskiego, oświęcimskiego, żorskiego czy wodzisławskiego).
Oferujemy nie tylko pełną obsługę IT zarówno dla małych, jak i dużych firm z różnych sektorów i branż, ale również natychmiastowe, jednorazowe wsparcie. W razie wystąpienia awarii systemu, możesz szybko skontaktować się z naszymi ekspertami.
Wsparcie IT krok po kroku
1. Zgłoś problem telefonicznie
Dzwoniąc do nas i zgłaszając problem techniczny, otrzymasz od razu wstępną diagnozę. W tym celu konsultant zada Ci dodatkowe pytania o to, co się dzieje, kiedy pojawił się problem i jak wyglądają komunikaty błędów.
2. Sprawdzimy, jak i kiedy możemy Ci pomóc
Po zgłoszeniu, konsultant oceni jego priorytet na podstawie tego, jak bardzo dany problem jest pilny. Następnie:
- Zgłoszenie wymagające natychmiastowej interwencji jest niezwłocznie przekazywane do odpowiedniego zespołu informatycznego.
- Jeśli problem może być rozwiązany zdalnie, umawiana jest wizyta informatyka w dogodnym dla Ciebie terminie.
3. Pomożemy Ci rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe
- Pomoc zdalna – konsultant lub specjalista IT podejmuje próbę naprawy za pomocą zdalnego pulpitu (TeamViewer).
- Pomoc na miejscu – specjalista pojawia się w siedzibie Twojej firmy w ustalonym terminie i diagnozuje problem na miejscu. Wykonuje niezbędne czynności naprawcze, a po zakończeniu naprawy testuje sprzęt lub oprogramowanie, aby upewnić się, że problem został rozwiązany.
4. Sporządzimy raport z interwencji
Po każdej interwencji, specjalista sporządza raport z dokumentacją podjętych działań, zostawiając jedną kopię dla Ciebie. Otrzymasz również ankietę satysfakcji, aby ocenić jakość obsługi.
5. Otrzymasz dalsze wskazówki
To jeszcze nie wszystko! Po zakończonej interwencji otrzymasz od nas wskazówki dotyczące tego, jak uniknąć ponownego wystąpienia problemu i chronić swoje dane dzięki odpowiednim narzędziom. Otrzymasz także informację o możliwościach dalszego wsparcia w razie wystąpienia innych problemów.
Wsparcie dla firm w zakresie IT – sprawdź, w czym możemy Ci pomóc
- Sprzęt komputerowy oraz sprzęt zastępczy na czas naprawy – oferujemy dostawę sprzętu zastępczego wraz z dostępem do inżyniera, który pomoże w konfiguracji czasowego urządzenia. Zapewnimy Ci także wsparcie w wyborze i zakupie sprzętu komputerowego i sieciowego.
- Stała obsługa IT/inwentaryzacja sprzętu – zapewniamy pełne wsparcie informatyczne, outsourcing usług IT w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i branży w jakiej działa.
- Audyt zerowy – wykonujemy audyty zerowe, czyli ocenę i analizę Twojej sieci. Sprawdzimy bezpieczeństwo systemów IT oraz używanego w firmie sprzętu.
- Doraźne wsparcie IT – masz swój zespół IT, ale potrzebujesz wsparcia informatycznego na czas urlopu lub innej nieobecności swojego specjalisty? Doraźna usługa wsparcia IT jest dla Ciebie!
- Abonament na usługi IT – usługi informatyczne realizowane są dla Twojej firmy w ramach korzystnego abonamentu.
Korzyści wsparcia IT w razie awarii – dlaczego warto z nami współpracować?
Szybki czas reakcji
Wiemy, jak ważny jest czas w sytuacji awarii sprzętu lub systemów informatycznych. Dlatego nasi eksperci błyskawicznie zareagują na zgłoszenie problemu informatycznego, przeprowadzając z Tobą natychmiastową konsultację.
Zdalne rozwiązywanie problemów oraz dojazd do klienta
Nasi specjaliści posiadają szerokie możliwości z zakresie pomocy zdalnej, dzięki czemu czas reakcji jest ograniczony do minimum. Jednym z wariantów wsparcia jest oczywiście możliwość dojazdu do klienta oraz pomoc na miejscu. Z uwagi na naszą lokalizację jesteśmy dostępni dla naszych klientów bez ograniczeń.
Kompleksowa obsługa IT
Nasz dział IT wspiera klientów w codziennym użytkowaniu narzędzi oraz doborze najlepszych rozwiązań ochrony danych. Oferujemy pomoc we wdrażaniu oprogramowania systemu zarządzania bezpieczeństwem IT oraz pomoc techniczną w przypadku jakichkolwiek pytań. Nasze wsparcie IT obejmuje również działania serwisowe i gwarancyjne, dzięki czemu wszelkie formalności po stronie klienta są ograniczone do minimum.
Wykwalifikowani specjaliści IT
Nasz zespół tworzą doświadczeni, wykwalifikowani specjaliści, mogący zapewnić Ci profesjonalne doradztwo oraz kompleksową obsługę informatyczną. Dostęp do najnowszych technologii informatycznych oraz doświadczonych specjalistów sprawia, że możemy zaproponować najbardziej optymalne rozwiązania.
Tworząc od 18 lat obszerną bazę wiedzy, wraz z nawiązaniem współpracy oferujemy również możliwość korzystania z opracowanych przez nas rozwiązań, standardów i dobrych praktyk.
Bezpieczeństwo cyfrowe firm – jak działamy?
Stwórz strategię cyberbezpieczeństwa swojej organizacji z rozwiązaniami, które od wielu lat pomagają tysiącom firm w zapewnieniu bezpieczeństwa danych i ochrony przed zagrożeniami cybernetycznymi. Dlaczego warto powierzyć bezpieczeństwo cyfrowe firmy właśnie nam?
Rozwiązania dostosowane do potrzeb
Wiemy, że każda organizacja ma własną specyfikę i tym samym inne potrzeby i wyzwania w obszarze cyberbezpieczeństwa. Pomożemy Ci dobrać rozwiązania, które najlepiej sprawdzą się w Twojej organizacji, umożliwią Ci zadbanie o bezpieczeństwo baz danych i ochronę przed przestępczością komputerową.
Audyt bezpieczeństwa danych
Przeprowadzimy kompleksowy audyt systemu cyberbezpieczeństwa i sprawdzimy, jak działają dotychczasowe rozwiązania w zakresie procesów ochrony danych w organizacji. Następnie doradzimy Ci działania, które pomogą Ci lepiej uchronić się przed cyberatakmi.
Wsparcie i wdrożenie
Oferujemy nie tylko dobór najlepszych rozwiązań ochrony danych, ale także pomoc we wdrażaniu oprogramowania systemu zarządzania bezpieczeństwem IT oraz pomoc techniczną w przypadku jakichkolwiek pytań z Twojej strony.
Profesjonalne szkolenie
Wdrażając rozwiązania związane z bezpieczeństwem cyberprzestrzeni, możemy również przeszkolić Twoich pracowników w obszarze działania oprogramowania oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych w organizacji i zapoznać ich z przykładami cyberataków, na które narażona może być firma i jak ich uniknąć.