Jak zgłosić usterkę sprzętu? Jakie informacje są istotne? Ile czasu zajmie naprawa?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzią jest nasz panel serwisowy. Wystarczy zarejestrować się, wprowadzić dane dotyczące sprzętu, a gdy ten trafi do naszego serwisu, będziesz miał możliwość śledzenia postępu naprawy na bieżąco. Kliknij aby przejść do formularzu
UWAGA! Wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego!
Dział Serwisu
ul. Domaniewska 22 lok. u6
02-672 Warszawa
NIP 521-380-00-23
Serwis Computer Alliance tel. +48 510-039-736
e-mail: serwis@computer-alliance.pl
Godziny pracy Serwisu
Pon – Piątek: od 10.00 do 18.00
MBank: 79 1140 2004 0000 3102 7720 6462
Santander Bank: 51 1090 2851 0000 0001 4665 0777
Płatność kartą , gotówką, przelewem lub wysyłka kurierem za pobraniem.
Masz pytania? Napisz do nas!
Napisz, zadzwoń albo odwiedź nas w naszym salonie w Warszawie: