Jak zgłosić usterkę sprzętu? Jakie informacje są istotne? Ile czasu zajmie naprawa?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzią jest nasz panel serwisowy. Wystarczy zarejestrować się, wprowadzić dane dotyczące sprzętu, a gdy ten trafi do naszego serwisu, będziesz miał możliwość śledzenia postępu naprawy na bieżąco. Kliknij aby przejść do formularzu

UWAGA! Wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego!

Dział Serwisu 

ul. Domaniewska  22 lok. u6
02-672 Warszawa
NIP 521-380-00-23

Serwis Computer Alliance tel. +48 510-039-736 

e-mail: serwis@computer-alliance.pl

Godziny pracy Serwisu

Pon – Piątek: od 10.00 do 18.00

MBank: 79 1140 2004 0000 3102 7720 6462
Santander Bank: 51 1090 2851 0000 0001 4665 0777

Płatność kartą , gotówką, przelewem lub wysyłka kurierem za pobraniem.

Masz pytania? Napisz do nas!

Napisz, zadzwoń albo odwiedź nas w naszym salonie w Warszawie:

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat

    Treść wiadomości

    Sklep www.computer-alliance.pl informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Computer Alliance Sp. z o.o. ul. Bukowińska 22A, 02-703 Warszawa, NIP 521-380-00-23 w celu: odpowiedzi na zadane pytanie, przekazywania informacji o produktach i usługach oferowanych, przekazywania informacji handlowej – w zależności od udzielonej przez Panią/Pana zgody. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i wniesienia sprzeciwu na warunkach określonych prawem. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na: przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu, w celu otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie, a także na otrzymywanie za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu, istotnych informacji dotyczących produktów i usług zgodnie z treścią mojego zapytania.

    serwis posprzedażowy
    []