Praca
OFERTA PRACY – Specjalista ds. Sprzedaży
Jesteśmy firmą zajmującą się dystrybucją po-leasingowego sprzętu komputerowego. To produkty klasy Premium A+ dlatego przykładamy szczególną uwagę do samego procesu sprzedaży.
Nasze salony firmowe wyróżniają się nowoczesnym designem oraz przestrzenią pozwalającą czuć się komfortowo zarówno sprzedającym jak i kupującym.
Równocześnie z salonami prowadzimy obszerne projekty związane ze sprzedażą e-commerce.
Handlowiec – Specjalista ds. sprzedaży
- Kraków
- Warszawa
Kogo potrzebujemy? Do naszego teamu handlowego szukamy osoby proaktywnej, która nie boi się rozmów z klientami, działa relacyjnie, budując tym samym długofalową więź i współpracę z obsługiwanymi klientami, zapewniając im kompleksową obsługę od strony merytorycznej, ale przede wszystkim komunikacyjnej. Skupiamy się przede wszystkim na sektorze B2B, także swoje dotychczasowe doświadczenie zdobyte w poprzednich firmach będziesz mógł u nas wykorzystać. Jako nowy członek zespołu, będziesz miał do dyspozycji wsparcie liderów, którzy wdrożą Cię w wewnętrzne procesy, a także przygotują Cię do pracy oferując swoją wiedzę wraz z przygotowaną listą klientów, z którą rozpoczniesz pracę jako nowy opiekun handlowy. Co będziesz robić w Computer Alliance
- obsługiwać zapytania ofertowe spływające od naszych klientów,
- współpracować i rozwijać długofalowe relacje z bieżącymi klientami,
- dbać o najwyższy poziom obsługi klienta,
- dobierać optymalne rozwiązania IT, które uwzględniają wszystkie potrzeby klientów,
- pozyskiwać nowych kontrahentów i budować zaufanie oraz pozytywny wizerunek i markę firmy na rynku przy pomocy kontaktu telefonicznego i mailowego,
- koordynować zamówienia klientów,
- podnosić swoje kompetencje handlowe oraz poszerzał swoją wiedze produktową w oparciu o wewnętrzną wiedzę naszych specjalistów, product managerów, a także szkoleń zewnętrznych organizowanych przez producentów, z którymi współpracujemy.
Od osób zatrudnionych będziemy wymagać:
- wiedzy na temat sprzętu komputerowego, laptopów biznesowych oraz stacji roboczych
- poparte sukcesami doświadczenie w zakresie budowania portfela klientów i utrzymywania relacji biznesowych,
- umiejętności prezentacji i sprzedaży sprzętu oraz tworzenia indywidualnych ofert
- praktyczna znajomość technik sprzedaży produktów IT
- wysoko rozwinięta umiejętność obsługi klienta biznesowego.
- język angielski w stopniu pozwalającym swobodną komunikację
Osobom zaangażowanym zrekompensujemy się:
- stabilnym zatrudnieniem z bardzo dobrym wynagrodzeniem podstawowym.
- po okresie próbnym dodatkowo wynagrodzeniem prowizyjnym uzależnionym od wyników sprzedaży oraz samochodem firmowym.
- pracą od samego początku w oddziale firmy – z możliwością jego rozwijania z perspektywą awansu.
- możliwością doskonalenia kwalifikacji
- wsparciem ze strony zespołu i udziałem w szkoleniach produktowych
Wyzwól pasję i radość z technologii! Zespoł Computer Alliance
OFERTA PRACY – Asystent ds. Logistyki
COMPUTER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Asystent ds. logistyki
Miejsce pracy:
-
- Warszawa ul. Domaniewska 22 lok. u6
- Kraków ul. Bronowicka 10A
Do zadań na stanowisku będzie należało:
-
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego
- obsługa reklamacji i zwrotów produktów
- odbiór towaru od naszych dostawców oraz dostarczanie sprzętu komputerowego do placówek Computer Alliance samochodem firmowym
- przygotowanie sprzętu komputerowego do sprzedaży
- przygotowywanie i pakowanie przesyłek oraz przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru
- dbanie o estetykę oferowanego towaru oraz wystawianie produktów w serwisach internetowych
- przygotowanie sprzętu komputerowego do sprzedaży
- kontrola prawidłowej realizacji zamówień
- współpracę z magazynem
-
- Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów (mile widziana Logistyka lub pokrewne kierunki)
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Chęć nauki i rozwoju w obszarze logistyki lub obsługi klienta
- Umiejętność samodyscypliny i organizacji czasu pracy
- Cechy takie jak: zaangażowanie i pracowitość oraz – komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole oraz przyjazne usposobienie
- Dyspozycyjność min. 4-8 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku oraz co 2 sobotę )
- Prawo Jazdy Kat. B
Mile widziane
-
- Znajomość języków obcych
- Studenci studiów zaocznych lub wieczorowych
-
- Umowę zlecenie lub umowa B2B
- Pracę w godzinach między 10 a 18
- Fantastyczną atmosferę pracy w szybko rozwijającej się spółce
- Stabilnym zatrudnieniem z bardzo dobrym wynagrodzeniem podstawowym.
- Po okresie próbnym dodatkowo wynagrodzeniem prowizyjnym uzależnionym od wyników sprzedaży oraz samochodem firmowym.
- Pracą od samego początku w oddziale firmy – z możliwością jego rozwijania z perspektywą awansu.
- Możliwością doskonalenia kwalifikacji
- Wsparciem ze strony zespołu i udziałem w szkoleniach produktowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku do aplikowania. Wyzwól pasję i radość z technologii! Zespół Computer Alliance
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: demczuk.jacek@computer-alliance.pl z dopiskiem Asystent ds. logistyki Wyzwól pasję i radość z technologii! Zespoł Computer Alliance
OFERTA PRACY – Specjalisty ds. Marketingu i Social Media
COMPUTER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalisty ds. Marketingu i Social Media
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy Specjalisty ds. marketingu i Social Media w jednym z najlepiej wyposażonych salonów komputerowych w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22A – Metro Wilanowska
Więcej o naszej firmie: https://www.computer-alliance.pl/o-firmie/
Gwarantujemy:
- Wynagrodzenie: 6000 zł – 10 000 zł
- Płatny urlop 26 dniowy
- Kontrakt menadżerski B2B
Do zadań będzie zależało:
- przygotowywanie treści marketingowych (content/video marketing, broszur, cenników, prospektów, etc.);
- przygotowywaniem oraz wdrażaniem strategii SEO oraz dostarczaniem rozwiązań zorientowanych na wzrost ruchu organicznego i analizą działań konkurencji;
- tworzenie pozytywnego wizerunku marki w sieci, administrowanie stroną oraz prowadzenie kanałów social media, (fb, LI, insta, yt);
- zarządzanie kampaniami e-marketingowymi (Adwords, Facebook, E-mail marketing, sieci afiliacyjne, Youtube);
- prowadzenie kampanii online przy użyciu narzędzi Facebook/ Instagram;
- przygotowywanie postów na profile Facebook i Instagram;
- dbanie o poprawność językową publikowanych treści;
- kreatywne nakręcanie filmików w social mediach i pomysły na ich tworzenie na kanale Youtube i innych;
- współpraca z blogerami, vlogerami, influencerami i mediami branżowymi;
- zarządzanie contentem i promocją na Youtube;
- tworzenie planów rozwojowych na profilach: Facebook oraz Instagram;
- analizowanie wyników prowadzonych działań;
- kontrolowanie i optymalizację budżetu marketingu online;
- szukanie rozwiązań online wspierających działania promocyjne dla produktów;
- kreowanie pomysłów na działania marketingowe i sprzedażowe;
Profil kandydata
Od pożądanych Kandydatów oczekuje się:
- kilkuletniego doświadczenia w pracy w marketingu, w tym w obszarze digitalu;
- umiejętność przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów – lekkie pióro i puryzmu językowego;
- znajomość i obsługa programów graficznych w przygotowaniu grafik stron itp.
- dużej samodzielności i brania odpowiedzialności za powierzone projekty (“can do” attitude);
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- wykształcenie wyższe (socjologia, dziennikarstwo, komunikacja społeczna) będzie atutem;
Oferujemy:
- kontrakt B2B w stabilnej, renomowanej firmie;
- wysokie zarobki i dodatkowy system prowizyjny;
- bardzo dobrą atmosferę i warunki pracy;
- stały kontakt z nowoczesnymi technologiami;
- możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach produktowych
i sprzedażowych.