Warunki Gwarancji

Warunki Gwarancji na zakupiony sprzęt:

Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu w postaci Faktury VAT lub paragonu fiskalnego wraz z kartą gwarancyjną.

Gwarancji podlega cały sprzęt komputerowy oprócz: wentylatorów CPU, głośników, klawiatury oraz innych materiałów eksploatacyjnych.

  1. Gwarancją pełną objęte są podstawowe elementy bazowe komputera tj. płyta główna, procesor, pamięci, dysk twardy, karty graficzne oraz matryca LCD z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych.
  2. Gwarancja rozruchowa 90 dni udzielana jest na baterię do laptopa oraz zasilacz.
  3. W przypadku laptopów starszych tj. do 6 generacji procesora włącznie – bateria laptopa jest wyłączona z gwarancji
  4. Gwarancją objęty jest tylko zakupiony sprzęt komputerowynie są objęte gwarancją usterki oprogramowania systemowego Windows.
  5. Urządzenie uważa się obciążone wadą produkcyjną, jeżeli nie spełnia funkcji określonych przez producenta w instrukcji obsługi oraz nie jest możliwa jego eksploatacja zgodnie z przeznaczeniem, a przyczyna niesprawności wynika z jego wewnętrznych wad.
  6. Wybór sposobu usunięcia wady należy do firmy COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. , który może usunąć wadę przez naprawę lub wymianę elementu w całości. Wadliwe podzespoły i elementy przechodzą na własność COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. . Firma ma prawo również zrekompensować klientowi wadę poprzez zwrot pieniędzy za uszkodzoną cześć, podzespół lub element.
  7. KUPUJĄCY jest zobowiązany do powiadomienia firmy COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o., o niesprawności urządzenia niezwłocznie po ujawnieniu się jego wady, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca od dnia jej wykrycia. W celu realizacji przysługujących uprawnień gwarancyjnych KUPUJĄCY musi zarejestrować usterkę w panelu serwisowym sprzedawcy. Link do panelu serwisowegoZaloguj się! (naprawiam.online) 
  8. Po rejestracji usterki zostaje przydzielony numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu w paczce z laptopem. W przypadku osobistego dostarczenia laptopa do punktu sprzedawcy, należy numer ten podać pracownikowi przyjmującemu sprzęt. 
  9. COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych.
  10. KUPUJĄCY zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do serwisu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, na koszt KUPUJĄCEGO. W przypadku braku dostarczenia
    sprzętu, reklamacja zostanie zamknięta z braku możliwości ustosunkowania się do zgłoszenia.
  11. Adres doręczenia sprzętu: COMPUTER ALLIANCE Sp. Z o.o. ul. Domaniewska 22A lok. U6. 02-672 Warszawa, tel. +48 510 039 736,
    e-mail: serwis@computer-alliance.pl
  12. W przypadku braku opisu uszkodzenia, firma zastrzega sobie prawo obciążenia NABYWCY kosztami przeglądu. Koszty związane z testowaniem sprzętu jeśli
    uszkodzenie wynikło z winy UŻYTKOWNIKA ponosi ON sam, a sprzęt zostaje zwrócony bez naprawy. Dotyczy to również sytuacji, kiedy sprzęt okazał się sprawny
    lub rodzaj uszkodzenia nie jest objęty gwarancją.
  13. Firma COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń wynikłe z przyczyn innych niż wady w nich
    tkwiące. Gwarancja nie obejmuje też prawa KUPUJĄCEGO do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat
    związanych z utratą danych na dysku twardym.

Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie z którymi nabywca winien zapoznać się przed zakupem. Sprzedawca nie ma
obowiązku dostarczenia nabywcy zastępczego sprzętu na czas dokonania naprawy.
Nie uznanie roszczeń gwarancyjnych KUPUJĄCEGO przez firmę COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. może mieć miejsce w następujących przypadkach.

1.Uszkodzeń mechanicznych i nieprawidłowego działania urządzeń wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad;

2. Uszkodzeń i wad powstałych w transporcie; Eksploatacji urządzeń w warunkach nie odpowiadających warunkom określonym w instrukcji producenta;

3. Uszkodzeń powstałych w wyniku nadmiernej eksploatacji urządzenia, niedbałości KUPUJĄCEGO lub jego niewiedzy;
4. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych i środków konserwujących innych od zalecanych przez producenta;
5. Ingerencji osób trzecich, podlegającej na naprawach, przeróbkach lub naruszeniu plomb firmowych / w przypadku dysków twardych uszkodzenia taśmy
aluminiowej uszczelniającej dysk, uszkodzenia bocznych powierzchni dysków i uszkodzeń lub pęknięć złączy konektorowych dysku/;
6. Wadliwego działania urządzeń na skutek przypadków losowych niezależnych od warunków eksploatacji /pożar, wzrost napięcia w sieci energetycznej/ zalania
7. Zagubienia karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu lub dokonania zmian przez osoby niepowołane;
8. Niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją montażu urządzenia;
9. Uszkodzeń powstałych w wyniku używania oprogramowania – w szczególności operacji nadgrywania BIOS.
10. Odpowiedzialność sprzedawcy z tyt. rękojmi jest wyłączona z art. 558KC. Własność w/w towarów przechodzi na nabywcę w momencie zapłaty art. 589 KC.
Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne oraz uszkodzenia mechaniczne i powstałe przez zalanie, działanie wysokiej temperatury, wyładowanie
elektryczne, niewłaściwe użytkowanie. Rękojmia dla konsumentów skrócona jest do roku czasu.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją warunków gwarancji.

[]