Warunki Gwarancji
Warunki Gwarancji na zakupiony sprzęt:
Podstawą do złożenia reklamacji jest dowód zakupu w postaci Faktury VAT lub paragonu fiskalnego wraz z kartą gwarancyjną.
Gwarancji podlega cały sprzęt komputerowy oprócz: wentylatorów CPU, głośników, klawiatury oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
- Gwarancją pełną objęte są podstawowe elementy bazowe komputera tj. płyta główna, procesor, pamięci, dysk twardy, karty graficzne oraz matryca LCD z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych.
- Gwarancja rozruchowa 90 dni udzielana jest na baterię do laptopa oraz zasilacz.
- W przypadku laptopów starszych tj. do 6 generacji procesora włącznie – bateria laptopa jest wyłączona z gwarancji
- Gwarancją objęty jest tylko zakupiony sprzęt komputerowy – nie są objęte gwarancją usterki oprogramowania systemowego Windows.
- Urządzenie uważa się obciążone wadą produkcyjną, jeżeli nie spełnia funkcji określonych przez producenta w instrukcji obsługi oraz nie jest możliwa jego eksploatacja zgodnie z przeznaczeniem, a przyczyna niesprawności wynika z jego wewnętrznych wad.
- Wybór sposobu usunięcia wady należy do firmy COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. , który może usunąć wadę przez naprawę lub wymianę elementu w całości. Wadliwe podzespoły i elementy przechodzą na własność COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. . Firma ma prawo również zrekompensować klientowi wadę poprzez zwrot pieniędzy za uszkodzoną cześć, podzespół lub element.
- KUPUJĄCY jest zobowiązany do powiadomienia firmy COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o., o niesprawności urządzenia niezwłocznie po ujawnieniu się jego wady, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca od dnia jej wykrycia. W celu realizacji przysługujących uprawnień gwarancyjnych KUPUJĄCY musi zarejestrować usterkę w panelu serwisowym sprzedawcy. Link do panelu serwisowego: Zaloguj się! (naprawiam.online)
- Po rejestracji usterki zostaje przydzielony numer RMA, który należy umieścić w widocznym miejscu w paczce z laptopem. W przypadku osobistego dostarczenia laptopa do punktu sprzedawcy, należy numer ten podać pracownikowi przyjmującemu sprzęt.
- COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych.
- KUPUJĄCY zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu do serwisu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia, na koszt KUPUJĄCEGO. W przypadku braku dostarczenia
sprzętu, reklamacja zostanie zamknięta z braku możliwości ustosunkowania się do zgłoszenia. - Adres doręczenia sprzętu: COMPUTER ALLIANCE Sp. Z o.o. ul. Domaniewska 22A lok. U6. 02-672 Warszawa, tel. +48 510 039 736,
e-mail: serwis@computer-alliance.pl - W przypadku braku opisu uszkodzenia, firma zastrzega sobie prawo obciążenia NABYWCY kosztami przeglądu. Koszty związane z testowaniem sprzętu jeśli
uszkodzenie wynikło z winy UŻYTKOWNIKA ponosi ON sam, a sprzęt zostaje zwrócony bez naprawy. Dotyczy to również sytuacji, kiedy sprzęt okazał się sprawny
lub rodzaj uszkodzenia nie jest objęty gwarancją. - Firma COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń wynikłe z przyczyn innych niż wady w nich
tkwiące. Gwarancja nie obejmuje też prawa KUPUJĄCEGO do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat
związanych z utratą danych na dysku twardym.
Prawa i obowiązki stron reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych w niniejszej umowie z którymi nabywca winien zapoznać się przed zakupem. Sprzedawca nie ma
obowiązku dostarczenia nabywcy zastępczego sprzętu na czas dokonania naprawy.
Nie uznanie roszczeń gwarancyjnych KUPUJĄCEGO przez firmę COMPUTER ALLIANCE Sp. z o.o. może mieć miejsce w następujących przypadkach.
1.Uszkodzeń mechanicznych i nieprawidłowego działania urządzeń wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad;
2. Uszkodzeń i wad powstałych w transporcie; Eksploatacji urządzeń w warunkach nie odpowiadających warunkom określonym w instrukcji producenta;
3. Uszkodzeń powstałych w wyniku nadmiernej eksploatacji urządzenia, niedbałości KUPUJĄCEGO lub jego niewiedzy;
4. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych i środków konserwujących innych od zalecanych przez producenta;
5. Ingerencji osób trzecich, podlegającej na naprawach, przeróbkach lub naruszeniu plomb firmowych / w przypadku dysków twardych uszkodzenia taśmy
aluminiowej uszczelniającej dysk, uszkodzenia bocznych powierzchni dysków i uszkodzeń lub pęknięć złączy konektorowych dysku/;
6. Wadliwego działania urządzeń na skutek przypadków losowych niezależnych od warunków eksploatacji /pożar, wzrost napięcia w sieci energetycznej/ zalania
7. Zagubienia karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu lub dokonania zmian przez osoby niepowołane;
8. Niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją montażu urządzenia;
9. Uszkodzeń powstałych w wyniku używania oprogramowania – w szczególności operacji nadgrywania BIOS.
10. Odpowiedzialność sprzedawcy z tyt. rękojmi jest wyłączona z art. 558KC. Własność w/w towarów przechodzi na nabywcę w momencie zapłaty art. 589 KC.
Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne oraz uszkodzenia mechaniczne i powstałe przez zalanie, działanie wysokiej temperatury, wyładowanie
elektryczne, niewłaściwe użytkowanie. Rękojmia dla konsumentów skrócona jest do roku czasu.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją warunków gwarancji.