FAQ
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
1. Jak sprawdzić dostępność interesującego mnie modelu?
Są dwie możliwości sprawdzenia dostępności konkretnego modelu:
a/ Na stronie sklepu możesz wyszukać model wpisując jego nazwę, symbol
b/ Skontaktuj się z nami dzwoniąc na infolinię: +22 122 80 08, czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 -19.00
2) Jak szybko otrzymam moje zamówienie?
Zamówienia ze sklepu stacjonarnego lub sklepu on-line są realizowane w ciągu 2-3 dni roboczych.
3) Co oznacza, że produkt jest „dostępny na zamówienie”?
Są to produkty z dłuższym czasem realizacji, do 21 dni roboczych.
4) Czy rok produkcji ma znaczenie przy wyborze sprzętu?
Tak, rok produkcji sprzętu ma znaczenie. Im nowszy sprzętu tym nowocześniejsze rozwiązania technologiczne, lepsze matryce, mniejsza waga i gabaryty.
5) Czym są laptopy poleasingowe?
Laptopy poleasingowe to urządzenia, które były używane w firmach przez określony czas, po czym wróciły do leasingodawcy i są ponownie sprzedawane. Zwykle są to modele z wyższej półki, które były eksploatowane nie dłużej niż 2-3 lata.
6) Jakie są zalety laptopów poleasingowych?
Do zalet na pewno należą:
Niższa cena: Laptopy poleasingowe są znacznie tańsze od nowych modeli o podobnych parametrach.
Wysoka jakość: Sprzęt poleasingowy jest zazwyczaj bardzo dobrze utrzymany i sprawny.
Szeroki wybór: Na rynku dostępna jest szeroka gama laptopów poleasingowych różnych marek i modeli.
7) Czym się różnią laptopy poleasingowe od powystawowych?
Laptopy poleasingowe:
Używane: Były używane w firmach przez określony czas (zwykle 2-3 lata).
Mogą nosić ślady użytkowania: Rysy, obicia, drobne uszkodzenia.
Często tańsze: Niższa cena niż nowe modele o podobnych parametrach.
Szeroki wybór: Dostępne różne modele i marki.
Laptopy wystawowe:
Nowe: Nigdy nie były używane, pochodzą z ekspozycji sklepowej.
Stan idealny: Bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
Ograniczony wybór: Dostępne tylko modele wystawowe.
8) Co oznaczają klasy jakościowe?
Klasy jakościowe, to oznaczenie sprzętów poleasingowych i tego w jakim są stanie.
Nasza identyfikacja klas jakości produktu:
Klasa Premium A+ stan techniczny oraz wizualny idealny, sprzęt powystawowy – brak śladów użytkowania – najlepsza ocena
Klasa A+ laptop w prawie idealnym stanie technicznym i wizualnym
Klasa A laptop w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym – posiadający niewielkie ślady użytkowania, wynikające z naturalnego użytkowania.
Klasa A- laptop posiadający normalne ślady użytkowania – otarcia, lekkie zarysowania, opisane na aukcji. Jest to dobra alternatywa w relacji cena / jakość.
9) Czy otrzymam rabat, przy zakupie hurtowym?
Tak, skontaktuj się z nami pisząc na adres: warszawa@computer-alliance.pl lub zadzwoń pod nr : +22 122 80 08, przygotujemy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
10) Jak zgłosić usterkę sprzętu? Jakie informacje są istotne? Ile czasu zajmie naprawa?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzią jest nasz panel serwisowy (link do formularza poniżej). Wystarczy zarejestrować się, wprowadzić dane dotyczące sprzętu, a gdy ten trafi do naszego serwisu, będziesz miał możliwość śledzenia postępu prac.
UWAGA! Wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego! Kliknij aby przejść do formularzu